
Per: Europa Press


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
Unes dues-centes cinquanta persones, segons la Guàrdia Urbana, s’han manifestat per la pau a Bolívia i contra el cop d’estat avui a la tarda a Barcelona, en una marxa que ha sortit de la plaça de la Universitat a les 17.00 i s’ha acabat a la plaça de Sant Jaume.
Els manifestants han marxat sota el lema ‘El cop d’estat a Bolívia mata. Culpables: Mesa, Camacho, Añez’. Algunes altres pancartes clamaven ‘No al cop d’estat’ i se solidaritzaven amb el president Evo Morales, a l’exili a Mèxic.
A la protesta s’han vist banderes de Bolívia amb llaços negres i ‘wiphales’, símbol dels pobles andins. També s’han sentit proclames com ‘Bolívia unida mai no serà vençuda’ i ‘Evo, amic, el poble és amb tu’.
Contra la violència i el cop d’Estat, per la democràcia i els drets humans dels pobles indígenes a #Bolívia.
Una abraça fraternal a totes les germanes i germans bolivianes des de Barcelona. Estem amb vosaltres, molta força 💪 pic.twitter.com/zp6mTWkLIG
— Catalunya En Comú (@CatEnComu) November 16, 2019
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits