BARCELONA, 9 (EUROPA PRESS)

L’start-up espanyola dedicada al màrqueting promocional pongomilogo.es triplicarà el 2016 la facturació fins a arribar als 1,5 milions d’euros, una xifra que preveu incrementar fins a 6 milions en 2017, quan també pretén desembarcar a Itàlia i el Regne Unit com a part d’un procés d’internacionalització que ja va iniciar el juny amb el llançament del portal francès avecvotrelogo.fr amb el qual preveu facturar 500.000 euros aquest any i el triple el 2017.

Tal com ha explicat l’empresa aquest dimecres en un comunicat, el màrqueting promocional representa el 23% del total de la despesa publicitari de les empreses en mitjans no convencionals –les que no són mitjans de comunicació, cinema ni espais públics– i apunten que en 2015 les companyies espanyoles van invertir en aquest concepte un 9,4% més que el 2014, fet que suposa el doble que el 4,7% que ha augmentat la inversió en publicitat durant el mateix període.

Segons càlculs de l’empresa, el 25% dels consumidors compren abans l’article d’una determinada marca si han rebut prèviament algun tipus de regal promocional de la mateixa, així que consideren el màrqueting promocional com “una de les formes més eficaços de generar un vincle emocional amb la marca”.

Per al director executiu de pongomilogo.es, Enric Marimón, el màrqueting promocional “juga un paper protagonista” a l’hora de donar a conèixer una marca, construir una bona reputació corporativa i, en última instància, poder vendre un producte.

L’start-up dedicada a la venda de regals promocionals a través d’internet té la seva seu central a Barcelona i una seu social a Madrid, on encara preveu créixer, mentre que el seu equip de compres opera des de Xangai (Xina), l’equip d’IT a Desden (Alemanya) i una oficina virtual a París (França).

Missatge de Vicent Partal

Sostenir un esforç editorial del nivell i el compromís de VilaWeb, únicament amb la publicitat, és molt difícil. Per això necessitem encara molts subscriptors nous per a allunyar qualsevol ombra de dificultats per al diari. Per a vosaltres aquest és un esforç petit, però creieu-nos quan us diem que per a nosaltres el vostre suport ho és tot.

Podeu fer-vos subscriptors de VilaWeb en aquesta pàgina.

Vicent Partal
Director de VilaWeb