24.02.2025 - 19:01
L’home de quaranta-un anys desaparegut el diumenge a Requena (Plana d’Utiel) ha sigut trobat amb vida encara que amb una cama trencada, segons han informat a Europa Press fonts familiars. Segons la Comandància de la Guàrdia Civil, en el dispositiu de recerca del desaparegut, amb servei d’helicòpter, es va aconseguir de localitzar el seu vehicle en la zona de les Moratilles.
Finalment, l’helicòpter, acompanyat per agents del Grup de Rescat Especial d’Intervenció en Muntanya va aconseguir localitzar a l’home desaparegut a la Font Ombria (Bunyol), amb una ferida en una cama que li impedia moure’s, per la qual cosa va ser traslladat a l’hospital.
La família va alertar ahir que aquesta persona, Javier Álvarez, no havia tornat després d’haver anat a practicar senderisme per la zona de Setaigües. Havia partit a les vuit del matí i no va tornar a casa. Segons fonts familiars, l’home sofreix una fractura de cama.