La Llista Unitària supera les 55.000 signatures i crida a recollir-ne moltes més fins demà a la tarda

  • Pels problemes que hi pugui posar la junta electoral si fa una aplicació estricta de la normativa

VilaWeb
15.11.2017 - 16:42
Actualització: 15.11.2017 - 17:36

Els impulsors de la Llista Unitària 1 d’Octubre ja han superat les 55.000 signatures per a poder presentar una agrupació d’electors a les eleccions del 21-D, segons que han confirmat a VilaWeb. Fan una crida a recollir moltes més signatures fins demà, dijous, a les sis de la tarda. El propòsit és de presentar tantes signatures com sigui possible a la junta electoral perquè no faci una interpretació estricta de la normativa i invalidi algunes de les signatures.

Aquest mínim de 55.000 signatures es divideix de la manera següent: 42.000 a la demarcació de Barcelona, 6.000 a Tarragona, 5.200 a Girona i 3.500 a Lleida. Corresponen a un 1% del cens electoral.

Un cop sigui factible de constituir aquesta agrupació electoral, els impulsors de la iniciativa la posaran a disposició de les formacions independentistes perquè puguin utilitzar-la per a concórrer plegades a les eleccions del mes vinent.

Per donar suport a aquesta candidatura, cal descarregar i emplenar un formulari amb les dades personals i la signatura. Les signatures es poden lliurar en un centenar de punts de recollida que podeu consultar en aquesta pàgina web.

Entrevista a Francesc de Dalmases, un dels impulsors de la llista unitària: ‘Qüestionar ara qui ha de ser el president de Catalunya pot ser perillós’

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor