20.05.2025 - 09:22
|
Actualització: 20.05.2025 - 11:26
Una incidència a la xarxa de Telefònica impedeix als clients de Caixa d’Enginyers d’accedir al servei en línia de l’entitat, sigui per l’aplicació o per la pàgina web. Quan ho proven, apareix un missatge que avisa que hi ha hagut un error a l’hora de fer l’operació i demana a l’usuari que ho tornin a provar més tard. “En cas que hagis realitzat una operació econòmica, revisa els teus moviments abans d’efectuar-la de nou”, afegeix.
❗️Degut a una incidència massiva de @Telefonica que afecta les seves xarxes de dades les nostres comunicacions estan sent parcialment afectades, pel que la nostra BancaMOBILE també ho està. Lamentem les molèsties causades per aquesta incidència
Atenció via Whatsapp: 646 420 384
— Caixa Enginyers (@CaixaEnginyers) May 20, 2025
Consultada per VilaWeb, Caixa d’Enginyers assegura que no té constància que això afecti els caixers automàtics i ofereix atenció per WhatsApp (646 420 384).