
Per: EFE


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
El Ministeri de Sanitat espanyol ha delimitat quatre grups prioritaris més en l’estratègia de vaccinació: les persones de setanta anys a setanta-nou; les de seixanta a seixanta-nou i els malalts d’alt risc de menys de seixanta, per als quals ha reservat els vaccins de Pfizer i Moderna; i un quart grup de població general de quaranta-cinc anys a cinquanta-cinc, a qui s’administraran les dosis del vaccí d’AstraZeneca. La població general entre cinquanta-cinc anys i seixanta resta pendent que s’aclareixi quan i com es rebran més dosis de Pfizer i Moderna, perquè el vaccí d’AstraZeneca no ha estat autoritzat per a persones de més de cinquanta-cinc anys.
Fonts de la Comissió de Salut Pública, que en aquests moments continua reunida, han informat a Efe que els malalts crònics seran definits aviat per la Ponència de Programa i Registre de Vaccinacions, en què participen diverses societats mèdiques i científiques.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits