El FC Barcelona canvia per primera vegada a la història el nom del Camp Nou

  • El servei de subscripció d’àudio en línia apareixerà a la part davantera de la samarreta del primer equip masculí i femení

VilaWeb
Redacció
15.03.2022 - 20:35
Actualització: 15.03.2022 - 21:35

El FC Barcelona ha anunciat avui que ha tancat un acord de patrocini amb Spotify. El servei de subscripció d’àudio en línia més important esdevindrà el patrocinador principal del club i apareixerà a la part davantera de la samarreta del primer equip masculí i femení, a partir de la temporada 2022/23, i durant les quatre temporades vinents. Així mateix, el Camp Nou modificarà el nom i passarà a anomenar-se Spotify Camp Nou.

L’acord, aprovat i signat per la junta directiva del FC Barcelona ha de ser ratificat per una assemblea extraordinària de compromissaris que tindrà lloc el 3 d’abril, en format telemàtic.  Segons informa Efe, l’acord és de setanta milions d’euros anuals durant quatre anys, comptant les variables per rendiment esportiu.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any