Estrella Damm torna a Menorca en el seu nou anunci “Amor a primera vista”

  • Mireia Oriol s'enamora de la sostenibilitat en el curtmetratge dirigit pel menorquí Ian Pons Jewel

VilaWeb
Redacció
16.06.2021 - 10:03
Actualització: 16.06.2021 - 19:16

Amor a primera vista és el curtmetratge, dirigit pel menorquí Ian Pons Jewell i amb Oriol Villar com a director creatiu, amb què Estrella Damm ens anuncia enguany l’arribada de l’estiu, convidant-nos a gaudir de l’estil de vida mediterrani des de la Cala Turqueta a Menorca.

No és el primer cop que aquesta illa és l’escenari dels esperats anuncis de l’empresa cervesera catalana. Ho va ser l’any 2010 amb “Sant Joan“, un dels anuncis més icònics amb el tema “Applejack” dels australians The Triangles i l’any 2018 amb “Cyrano“, amb Alberto Chicote, Anna Castillo i Oriol Pla.

En aquesta ocasió Mireia Oriol, Mario Casas i Joan Amargós són els protagonistes d’una història d’amor a primera vista recitada en vers, com si fos una obra de teatre. En el repartiment compta també moltes cares conegudes  com Laia Manzanares, Nao Albet, Pep Cruz, Mònica López, Tamara Ndong, Daniel Ibáñez i Rigoberta Bandini, l’autora de la cançó que posa ritme a la peça aquest any: “Aviam que passa”. Rigoberta Bandini, alter ego musical de Paula Ribó, és una de les artistes revelació que ha sacsejat les llistes d’èxits aquest últim any amb temes com “Too many drugs” i “Perra”, però ja havia aparegut en un popular anunci de l’any 2012, quan formava part del grup The Mamzelles, “Envàs on vas“.

En el curtmetratge, Mireia Oriol està nedant quan s’enamora d’un noi que veu a l’altra banda de la platja, on hi ha Mario Casas i un voluntari, Joan Amargós, que està recollint plàstics del mar. Oriol decideix sortir de l’aigua i es dirigeix decidida cap a on són els dos nois, passant per davant de tot de curiosos que donen per suposat que la noia s’ha enamorat de Mario Casas, que també assumeix que la noia vol estar amb ell. Finalment, però, hi ha un gir i es descobreix que Mireia Oriol no s’ha enamorat del popular actor sinó del voluntari. Estrella Damm explica que aquesta campanya vol conscienciar sobre la necessitat de protegir el mar Mediterrani, tal com ha fet en els anuncis dels últims anys.

En l’escena final, una cortina marca la fi de la història i transporta als personatges a l’escenari del Teatre Principal de Maó, un gest amb el que els autors del vídeo volen posar de manifest que la cultura és fonamental.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any