
Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
El govern espanyol ha ordenat de desplegar unitats d’emergència de l’exèrcit a València, Madrid, Sevilla, Saragossa, Lleó, Las Palmas i Santa Cruz. Segons que ha afirmat el ministeri de defensa espanyol, hi faran ‘reconeixements previs’, car afirmen que és ‘on pot haver-hi un perill més gran de propagació del virus’. El govern espanyol no ha concretat en cap moment el significat del concepte de ‘reconeixement previ’.
El ministeri de Defensa espanyol ha recordat, a més, que en el marc de l’estat d’alarma els militars poden donar ordres als civils, que estan obligats a seguir-les o incorreran en un delicte de desobediència o resistència a l’autoritat.
Així s’ha decidit en una reunió en què la ministra de Defensa ha ordenat també que la farmàcia militar fabrique solució desinfectant hidroalcohòlica i alguns medicaments genèrics, per si calguessen.
Fonts de la Generalitat Valenciana han dit que ningú no els n’ha avisat.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits