El Canet Rock esgota les entrades cinc mesos abans del festival

  • El festival es farà el 5 de juliol i oferirà 12 hores de música ininterrompuda

VilaWeb
18.01.2025 - 12:20
Actualització: 18.01.2025 - 12:32

El Canet Rock 2025 ha esgotat totes les entrades quan encara falten més de cinc mesos perquè es faci. Segons que ha informat l’organització a la pàgina web, no hi ha cap entrada disponible per al festival, previst per al 5 de juliol.

L’esdeveniment es farà al Pla d’En Sala de Canet de Mar (Maresme) i oferirà dotze hores de música ininterrompuda. Entre els artistes que hi actuaran, hi ha Figa Flawas, Mushkaa, Julieta i la Fúmiga, que formaran part del cartell d’un dels festivals més emblemàtics de Catalunya.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor