
Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
Aquest cap de setmana, el barri de Sants i el Festival Barnasants homenatgen una de les cantants més importants de casa nostra, Núria Feliu. L’artista presenta dissabte al Casinet d’Hostafrancs ‘El Cafè de les Cantantes’, un recital d’estrena en el marc del festival de cançó d’autor. No ho farà pas sola, perquè sobre l’escenari hi haurà les seves nebodes Mireia, Marina i Eulàlia Feliu.
Amb aquest espectacle, l’artista i les seves nebodes volen recordar el mític local del carrer Vallespir, que fa cent anys havia estat propietat de la besàvia de Núria Feliu i que va ser un punt de trobada de la societat artística de l’època. Així, Eulàlia Feliu, actriu, posarà el vessant teatral al muntatge amb la representació d’un monòleg; Mireia Feliu, cantant, serà la responsable de la part musical; i Marina Feliu, ballarina, s’encarregarà de la dansa. Núria Feliu recitarà, i Albert Torras, escriptor i periodista, farà de conductor i narrador de l’espectacle.
El dia anterior al concert del Barnasants, divendres, la Societat Coral la Floresta, la Massa Coral La Vinya de Sants, la Coral Sant Medir i l’Orfeó de Sants ofereixen el concert ‘Cantem Núria Feliu.’ Serà a les 20.30 a l’Auditori de les Cotxeres de Sants i les entitats corals interpretaran les cançons de Núria Feliu a cappella en un recital ple de sorpreses.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells .
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits