Desigual, Zara i Mango, les marques de moda espanyoles més valorades a nivell internacional

  • Desigual, Zara i Mango són les marques de moda espanyoles més valorades a nivell internacional, segons es desprèn de l'estudi realitzat per Brandsdistribution, la plataforma de distribució de moda per a professionals que compta amb 15.000 clients professionals a Espanya i més de 150.000 clients en 173 països.

VilaWeb
Redacció
26.09.2017 - 13:20

MADRID, 26 (EUROPA PRESS)

Desigual, Zara i Mango són les marques de moda espanyoles més valorades a nivell internacional, segons es desprèn de l’estudi realitzat per Brandsdistribution, la plataforma de distribució de moda per a professionals que compta amb 15.000 clients professionals a Espanya i més de 150.000 clients en 173 països.

En concret, el Grup Inditex domina aquest ‘top-10’ amb tres marques entre les millors. Zara, el vaixell almirall de la signatura, ocupa el segon lloc, mentre que Massimo Dutti és quarta i Berskha se situa a la novena plaça.

En el rànquing també figuren marques de luxe com Loewe, que ocupa la cinquena posició, a més de Camper (sisena), Adolfo Domínguez (setena), Custo Barcelona (vuitena), Berskha (novena) i l’ensenya d’ulleres de sol Hawkers, que tanca el ‘top-10’, i que acaba d’obrir la seva primera botiga física a Espanya.

L’estudi realitzat per Brandsdistribution ha analitzat quines són les principals barreres que es troben les ensenyes espanyoles a l’hora de donar el salt a l’estranger com són fonamentalment les taxes d’enviament, duanes i magatzems en països llunyans.

Les empreses han de comptar amb contactes amb compradors professionals per aconseguir vendre a les principals botigues ‘offline’ i ‘online’, a més d’avaluar el posicionament de marca i el preu abans de donar el salt a mercats internacionals, segons es desprèn de l’estudi.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any