08.02.2025 - 15:46
|
Actualització: 08.02.2025 - 19:14
La formació de Vox a Salou ha expulsat la regidora Josefa Aguirre tot al·legant “la pèrdua total de confiança en la seva tasca, la manca de compromís amb les obligacions municipals i la seva desvinculació total de Vox”.
Desde el Grupo Municipal de VOX en #Salou hemos decidido expulsar a Josefa Aguirre.
Como cargos públicos, debemos cumplir con nuestras obligaciones y actuar con coherencia.
Si no perteneces a VOX, no puedes representarlo.https://t.co/pG0EC5agA2
— Paul Daniel Axinte (@paulsito) February 7, 2025
En un comunicat, la formació d’ultradreta ha assegurat que Aguirre va donar-se de baixa com a afiliada mig any enrere i li ha reclamat el lliurament de l’acta municipal. Aguirre s’ha defensat en una carta en què afirma que ha abandonat el partit perquè l’han “silenciada i apartada de qualsevol decisió política” durant un any.
Alhora, la regidora ha carregat contra el partit per fer “política destructiva” al municipi. Per tot plegat, ha anunciat que passa a formar part del grup de no adscrits al consistori.
D’aquesta manera, Vox Salou passa de tenir tres regidors al ple a tenir-ne dos.