La CUP ha estat present a la reunió de partits i entitats per negociar una llista independentista. Hi han participat el diputat David Fernàndez i el membre del secretariat nacional Xevi Generó. Quan n’han sortit, no han fet cap declaració sobre el contingut de les converses, però han enviat un comunicat en què diuen: ‘La CUP ha participat en la trobada fent aportacions de forma sincera, transparent i propositiva en el marc d’un debat honest.’

I afegeixen: ‘Per respecte al debat que segueix viu, la CUP no farà valoracions públiques fins que aquest debat no hagi finalitzat.’

En aquests moments els representants de la CUP exposen el contingut de la trobada al secretariat nacional.

Combined-Shape Created with Sketch.

Ajuda VilaWeb
Ajuda la premsa lliure

VilaWeb sempre parla clar, i això molesta. Ho fem perquè sempre ho hem fet, d'ençà del 1995, però també gràcies al fet que la nostra feina com a periodistes és protegida pels més de 20.000 lectors que han decidit d'ajudar-nos voluntàriament.

Gràcies a ells podem oferir els nostres continguts en obert per a tothom. Ens ajudes tu també a ser més forts i arribar a més gent?
En aquesta pàgina trobaràs tots els avantatges d'ésser subscriptor de VilaWeb, a què tindràs accés a partir d'avui.