29.04.2026 - 16:01
|
Actualització: 29.04.2026 - 16:28
La dona del president del govern espanyol, Begoña Gómez, denunciarà l’agitador ultra Vito Quiles per una presumpta agressió en una cafeteria de Madrid. A les xarxes socials, Quiles ha penjat un vídeo –visiblement editat– en què es veu com s’abraona sobre Gómez, que anava acompanyada per dues amigues.
🔴 #URGENTE | Encuentro a la mujer de Pedro Sánchez, Begoña Gómez, y me agreden al preguntarle por su corrupción. pic.twitter.com/pnrkK84juk
— Vito Quiles 🇪🇸 (@vitoquiles) April 29, 2026
“Es penedeix d’haver utilitzat la seva condició d’esposa del president per a fer tripijocs?”, li pregunta l’ultra, mentre les dues amigues proven d’impedir que s’acosti a Gómez, que parlava per telèfon. Una d’elles tapa la càmera del mòbil de l’agitador.
Segons fonts de la Moncloa, esmentades per Europa Press, Quiles ha provat d’impedir que Gómez sortís de la cafeteria amb una actitud “d’assetjament”.
A l’exterior de la cafeteria, es veu com Quiles persegueix Gómez per una vorera. Les dues amigues intenten que deixi d’enregistrar. “Para aquesta merda”, diu una d’elles, que després agafa l’ultra pel coll. “No em peguis”, li diu ell, que demana l’actuació de la policia.
Les fonts de l’entorn de Gómez asseguren que totes les imatges del vídeo de Quiles són de després de l’agressió. Cal recordar que l’ultra ja té unes quantes causes judicials obertes per assetjament i desinformació.
Quiles ha estat col·laborador de l’eurodiputat d’extrema dreta Alvise Pérez –fins i tot va anar a les llistes de Se Acabó la Fiesta– i, ara fa unes quantes setmanes, va participar en l’acte de final de campanya del PP de Jorge Azcón a l’Aragó.

