El debat de candidats a les eleccions al Parlament de Catalunya del pròxim 14 de febrer organitzat per la CCMA i emès per TV3 i el 324 va reunir 601.000 espectadors, amb un 26% de quota de pantalla. El ‘minut d’or’ del debat va arribar a les 22:38 de la nit, quan es van congregar 830.000 persones davant la pantalla. En conjunt, la programació especial ‘E21’ va aconseguir una audiència acumulada d’1.890.000 catalans, sumant al debat el programa previ (418.000 espectadors i un 17,9% de quota) i l’anàlisi posterior, al voltant de la mitjanit (113.000 espectadors i un 19,1% de quota), segons informa la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisual (CCMA).

El dia que el PP va guanyar el debat de TV3 I Anàlisi d’Odei Etxearte 

Combined-Shape Created with Sketch.

Ajuda VilaWeb
Ajuda la premsa lliure

VilaWeb sempre parla clar, i això molesta. Ho fem perquè sempre ho hem fet, d'ençà del 1995, però també gràcies al fet que la nostra feina com a periodistes és protegida pels més de 20.000 lectors que han decidit d'ajudar-nos voluntàriament.

Gràcies a ells podem oferir els nostres continguts en obert per a tothom. Ens ajudes tu també a ser més forts i arribar a més gent?
En aquesta pàgina trobaràs tots els avantatges d'ésser subscriptor de VilaWeb, a què tindràs accés a partir d'avui.