13.03.2025 - 23:12
|
Actualització: 13.03.2025 - 23:17
Andorra celebra avui el trenta-dosè aniversari de la Constitució que va modernitzar el país i el va situar en una nova era com a estat independent i modern.
El cap de Govern, Xavier Espot, ha afirmat que la constitució andorrana és moderna i vigent i està “plenament consolidada i assumida per la ciutadania”. Espot ha criticat el que ha qualificat com d’excès de pessimisme pel que fa a la situació del Principat.
Pel que fa als actes commemoratius el Consell General ha preparat visites, activitats per infants, música i exposicions. Començant per una jornada de portes obertes al Consell General i a la Casa de la Vall.
Aquesta tardahi haurà la sessió tradicional del Consell General, a les sis, i posteriorment la recepció oficial, oferta per les autoritats del país.