
Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
La policia de Londres ha tancat dues estacions de metro del centre de la ciutat arran d’un ‘incident’ a l’estació d’Oxford Circus. S’ha avisat de possibles trets, però Scotland Yard no té constància que s’hagi produït cap tiroeig ni ha detectat cap sospitós.
La situació, però, ha creat confusió als carrers per la corredissa en el desallotjament de l’estació. Una dona ha estat ferida lleument en lesionar-se en l’evacuació de l’estació. Finalment, la policia ha retirat l’operatiu que havia desplegat.
En un primer moment, Scotland Yard ha dit: ‘La policia ha respost com si l’incident estigués relacionat amb un atac terrorista’. Un gran nombre d’agents s’hi han desplaçat i s’ha recomanat d’evitar la zona.
Ampliamos | Scotland Yard no tiene constancia de que se haya producido un tiroteo en el metro de Londres https://t.co/g72lbSbAXk pic.twitter.com/ufja8eAoYc
— Europa Press (@europapress) 24 de novembre de 2017
Así ha sido el desalojo de la estación londinense de Oxford Circus tras avisos de disparos. https://t.co/g72lbSbAXk pic.twitter.com/hvbWzflcgw
— Europa Press (@europapress) 24 de novembre de 2017
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells .
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits