Ensurt sense conseqüències al centre de Londres per un ‘incident’ a l’estació de metro d’Oxford

  • La policia no té constància de cap tiroteig ni ha detectat cap sospitós

VilaWeb
24.11.2017 - 19:06
Actualització: 24.11.2017 - 19:20

La policia de Londres ha tancat dues estacions de metro del centre de la ciutat arran d’un ‘incident’ a l’estació d’Oxford Circus. S’ha avisat de possibles trets, però Scotland Yard no té constància que s’hagi produït cap tiroeig ni ha detectat cap sospitós.

La situació, però, ha creat confusió als carrers per la corredissa en el desallotjament de l’estació. Una dona ha estat ferida lleument en lesionar-se en l’evacuació de l’estació. Finalment, la policia ha retirat l’operatiu que havia desplegat.

En un primer moment, Scotland Yard ha dit: ‘La policia ha respost com si l’incident estigués relacionat amb un atac terrorista’. Un gran nombre d’agents s’hi han desplaçat i s’ha recomanat d’evitar la zona.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor