Vueling ha obert una investigació pel cas de les dues passatgeres que van denunciar dilluns l’expulsió d’un vol de Barcelona a Menorca per haver parlat en català. Ho ha assegurat el director executiu de xarxes de rutes de Vueling, Manuel Ambriz, que ha lamentat la situació.

En una conferència de premsa a Palma, Ambriz ha explicat que investigaven els fets amb la tripulació del vol i les dues clientes afectades. Ha afegit que l’aerolínia tenia treballadors de més de cinquanta nacionalitats i que sempre eren respectuosos. També ha dit que la majoria saben parlar en català, tot i que el manual d’operacions de l’aerolínia tan sols els obliga saber el castellà i l’anglès.

Dilluns, dues passatgeres van denunciar la seva expulsió del vol per haver parlat en català a una de les hostesses. Segons la versió de les clientes, Vueling va negar-se a vendre’ls un altre bitllet i van haver d’anar-se’n el dia següent, sense saber si podrien pujar a l’avió. Primerament, Vueling va negar-se a donar explicacions i l’eurodiputat Ramon Tremosa va anunciar que denunciaria el cas a la Comissió Europea.

Combined-Shape Created with Sketch.

Ajuda VilaWeb
Ajuda la premsa lliure

VilaWeb sempre parla clar, i això molesta. Ho fem perquè sempre ho hem fet, d'ençà del 1995, però també gràcies al fet que la nostra feina com a periodistes és protegida pels més de 20.000 lectors que han decidit d'ajudar-nos voluntàriament.

Gràcies a ells podem oferir els nostres continguts en obert per a tothom. Ens ajudes tu també a ser més forts i arribar a més gent?
En aquesta pàgina trobaràs tots els avantatges d'ésser subscriptor de VilaWeb, a què tindràs accés a partir d'avui.