[VÍDEOS] Mireia Boya és rebuda amb aplaudiments a l’estació de Sants

  • Desenes de persones reben l'ex-diputada de la CUP en la tornada a Catalunya

VilaWeb
14.02.2018 - 17:43
Actualització: 15.02.2018 - 07:23

L’ex-diputada de la CUP Mireia Boya ha estat rebuda amb aplaudiments de la gent que s’ha concentrat a l’estació de Sants per rebre-la de tornada de Madrid, on aquest matí ha anat a declarar al Tribunal Suprem espanyol, que l’ha deixada en llibertat sense mesures cautelars.

Boya ha dit: ‘Estic contenta de la rebuda. Del que ha passat avui a Madrid, no tant. Encara hi ha quatre ostatges de l’estat espanyol. Aquesta alegria de la gent no és normal, normalitza la repressió.’ I ha afegit que quan ha declarat davant el jutge Pablo Llarena ha representat la veu de més de dos milions de catalans. Així mateix, ha agraït tot el suport que ha rebut.

VilaWeb
VilaWeb
VilaWeb
VilaWeb
VilaWeb

‘Potser hauríem de crear una mena de comitè per a coordinar totes les defenses. Vista la causa judicial, no és processal ni és justícia. És una causa política i hem de fer política als tribunals de Madrid’, ha afirmat.

 

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor