
Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
El diari La Marea ha difós un vídeo d’un grup de soldats de l’exèrcit espanyol que fan la salutació nazi mentre canten una cançó de la División Azul –”Primavera”, de la banda neonazi Estirpe Imperial– en una caserna de les forces armades. L’enregistrament ha causat una gran indignació a les xarxes, i de moment no consta que s’hagi emprès cap mesura contra aquests soldats.
Els fets se situen a Paracuellos del Jarama (Comunitat de Madrid), i segons que explica el periodista Miquel Ramos, van ocórrer el 8 de desembre de 2019, durant la celebració de la Immaculada, patrona de la infanteria.
[EXCLUSIVA] Soldados españoles hacen el saludo nazi mientras cantan una canción de la División Azul en un cuartel del Ejército. Lo cuento en @lamarea_com https://t.co/dv31meo8Qe pic.twitter.com/xLigXT2LX1
— Miquel Ramos (@Miquel_R) December 16, 2020
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits