[VÍDEO] Un ballarí de Kendrick Lamar mostra banderes de Palestina i el Sudan a l’actuació de la Super Bowl

  • Lamar va actuar a la mitja part de la Super Bowl, que van guanyar els Philadelphia Eagles

VilaWeb
Fotografia: EFE/EPA/Erik S.. LESSER
10.02.2025 - 09:44

El cantant Kendrick Lamar va protagonitzar la cèlebre actuació musical que es fa en el descans de la final Super Bowl, que va enfrontar els Kansas City Chiefs i els Philadelphia Eagles al Caesars Superdome de Nova Orleans, als Estats Units. Gran part de l’actuació es feia amb un cotxe negre al fons i, en un moment donat, un dels ballarins va sortir del paper i s’hi va enfilar mostrant les banderes de Palestina i del Sudan. Ràpidament, va ser empaitat per realitzadors i treballadors de seguretat i l’home no va sortir per televisió, però els assistents a l’estadi ho van enregistrar i ho han difós a les xarxes socials.

La Super Bowl és la final anual de la NFL entre el campió de l’AFC i el campió de la NFC, i se celebra cada any des del 1967. El guanyador d’enguany han estat els Philadelphia Eagles, que han impedit que els Kansas City Chiefs puguin revalidar el títol.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor