
Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
El jutjat d’instrucció 47 de Madrid ha admès a tràmit la denúncia d’un sindicat policíac contra l’humorista Dani Mateo per haver-se mocat amb la bandera espanyola en un programa de La Sexta. El jutjat investigarà Mateo pels delictes d’odi i ultratge a símbols nacionals.
L’han citat a declarar dilluns vinent, 26 de novembre, com a investigat. La denúncia del sindicat parlava de ‘ofensa a Espanya, els seus símbols i, per tant, a tota la societat democràtica’ amb motiu de l’acudit televisiu al programa ‘El intermedio’ de laSexta. Després de les crítiques, el programa va demanar perdó.
A l’esquetx, Mateo recitava el prospecte del medicament Frenadol, amb gran solemnitat i amb l’himne espanyol sonant de fons. En un moment determinat, esternudava i es mocava amb la bandera espanyola. La broma continuava amb el còmic demanant disculpes. Tanmateix, La Sexta va cedir a les crítiques i va retirar el vídeo.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits