
Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

El president de la Generalitat, Quim Torra, ha anunciat que denunciarà que a Coripe, un poble a la vora de Sevilla, han cremat un ninot del president Carles Puigdemont i li han disparat trets. El vídeo dels fets ha provocat indignació a les xarxes.
Puigdemont denuncia la connivència del PSOE amb l’afusellament del ninot que el representava
Els veïns del municipi, governat pel PSOE, han passejat un ninot amb la cara de Puigdemont, una estelada i un llaç groc, l’han penjat en una paret, li han calat foc i l’han afusellat amb unes escopetes carregades per la policia local.
Senzillament, hòrrid. Fàstic extrem. Intolerable. Ho denunciarem. https://t.co/1389pO78pd
— Quim Torra i Pla (@QuimTorraiPla) April 21, 2019
El batlle, el socialista Antonio Pérez, va disculpar-se l’any passat perquè va haver-hi molta polèmica quan van cremar un ninot que representava Ana Julia Quezada, l’assassina confessa de Gabriel Cruz, un nen de vuit anys. Pérez va excusar-se dient que es pensava que en cremarien un de Puigdemont i va defensar la tradició de cremar un Judes el diumenge de Resurrecció. Les famílies dels nens de segon de l’ESO trien un personatge que ha fet una mala acció i destinen els diners a pagar-se el viatge de final de curs.
Per a VilaWeb el vostre suport ho és tot
Sostenir un esforç editorial del nivell i el compromís de VilaWeb, únicament amb la publicitat, és molt difícil. Per això necessitem encara molts subscriptors nous per a allunyar qualsevol ombra de dificultats per al diari. Per a vosaltres aquest és un esforç petit, però creieu-nos quan us diem que per a nosaltres el vostre suport ho és tot.
Podeu fer-vos subscriptors de VilaWeb en aquesta pàgina.
Vicent Partal
Director de VilaWeb
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits