
Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
La sala de vacances del Tribunal Suprem espanyol ha concedit un permís de quatre hores avui a Jordi Turull perquè surti de la presó dels Lledoners i visiti el seu pare a l’hospital, on es troba ingressat a causa d’una malaltia greu.
Turull va sol·licitar el permís al Suprem a través dels seus advocats. El conseller serà escortat pels Mossos d’Esquadra i tornarà als Lledoners avui mateix.
El novembre de l’any passat, el Suprem ja va autoritzar-lo a sortir dels Lledoners per a visitar el seu pare.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits