empresaris

El govern valencià sembla disposat a no escatimar esforços a pal·liar els possibles efectes del Brexit en el turisme del País Valencià i a fer tant com calgui per reforçar les empreses valencianes al mercat britànic. El president de la Generalitat, Ximo Puig, s’ha reunit amb entitats financeres i empreses a la capital britànica per a refermar les relacions comercials del País Valencià amb el Regne Unit i presentar la seva oferta turística amb vista a la futura sortida del país de la Unió Europea.

Puig ha proposat un pla anti-Brexit d’onze milions d’euros per a refermar les relacions comercials i les exportacions amb els consumidors britànics. A més, el Consell ha ideat una campanya adreçada al mercat del Regne Unit per a reforçar la imatge de les destinacions turístiques amb una marca de qualitat i de confiança.

Amb aquestes mesures, la Generalitat vol afavorir un clima d’estabilitat després de les eleccions generals britàniques del 12 de desembre. ‘Amb incertesa no hi ha inversió’, ha dit Puig. Així mateix, ha recordat que les exportacions i la recepció de turistes han continuat avançant, amb quasi tres milions de visitants britànics l’últim any.

Per a VilaWeb el vostre suport ho és tot

Sostenir un esforç editorial del nivell i el compromís de VilaWeb, únicament amb la publicitat, és molt difícil. Per això necessitem encara molts subscriptors nous per a allunyar qualsevol ombra de dificultats per al diari. Per a vosaltres aquest és un esforç petit, però creieu-nos quan us diem que per a nosaltres el vostre suport ho és tot.

Podeu fer-vos subscriptors de VilaWeb en aquesta pàgina.

Vicent Partal
Director de VilaWeb