La tertúlia proscrita

Personalitats conegudes cedeixen Twitter a sense-sostre per fer arribar propostes als partits

  • L'objectiu de la campanya de la fundació Arrels és visibilitzar els drets de les persones sense llar en la campanya electoral

VilaWeb
Redacció
08.05.2024 - 17:54
Actualització: 08.05.2024 - 19:46

La fundació Arrels ha tornat a organitzar la campanya #VotInvisible2024 per a visibilitzar els drets de les persones sense llar en la campanya de les eleccions de Catalunya. En l’acció, persones conegudes del món de la política, l’entreteniment, la comunicació i la cultura han cedit els seus usuaris de la xarxa social Twitter a persones sense-sostre o que han viscut al carrer perquè hi expressin les seves propostes o preguntes i les facin arribar als partits polítics i candidats.

L’objectiu és, per una banda, fer arribar als líders polítics els missatges de les persones que viuen o han viscut al carrer i, de l’altra, empoderar les persones sense llar i convidar-les a opinar, participar i a prendre part activa en la construcció de discurs sobre aquesta i altres problemàtiques.

Entre les personalitats que participen en la campanya hi ha l’ex-diputat de la CUP, David Fernàndez, l’humorista Joel Díaz, la sommelier i comunicadora Meritxell Falgueras, els periodistes Laura Aznar, Núria Ribó, Samanta Villar, Roger Saperas o Andreu Merino; i el director de VilaWeb, Vicent Partal.

 

 

Aquesta no és la primera vegada que la fundació organitza aquesta campanya. De fet, ja ho van fer els anys 2016 i 2019, en el marc d’unes eleccions de l’estat espanyol i unes altres municipals a Barcelona.

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any