El grup Lego obrirà el pròxim 29 d’octubre al passeig de Gràcia de Barcelona la seva tercera botiga insígnia al món i la primera d’Europa. La botiga, que comptarà amb una superfície de més de 800 metres quadrats distribuïts en dos nivells, ha estat dissenyada seguint el nou concepte de venda al detall que impulsa la companya, i que intenta d’oferir experiències immersives noves i personalitzades.

En aquesta ocasió, la nova flagship o botiga insígnia comptarà amb una mascota oficial formada per dos personatges, batejats com Antoni i Drago, i que són dues creacions de Lego amb les quals vol fer el seu propi homenatge a la ciutat i a Catalunya, que segons ha explicat la companyia en un comunicat. Així, Antoni (per l’arquitecte Antoni Gaudí) simbolitza el caràcter innovador i artístic i Drago (dedicat a l’icònic drac del parc Güell) reflecteix l’esperit més creatiu de Catalunya.

A l’interior de la botiga, situada al número 9 del passeig de Gràcia, els clients podran contemplar una construcció amb les peces de Lego de la basílica de la Sagrada Família, per la qual s’han necessitat més de 200.000 peces i s’han dedicat més de 1.200 hores de treball. L’establiment també mostrarà altres elements simbòlics de la ciutat, com un mosaic creat per famílies barcelonines.

Les innovacions de la botiga de Lego a Barcelona només s’han pogut veure fins ara en les flagship de Nova York i de la ciutat xinesa de Guangzhou.

Combined-Shape Created with Sketch.

Ajuda VilaWeb
Ajuda la premsa lliure

VilaWeb sempre parla clar, i això molesta. Ho fem perquè sempre ho hem fet, d'ençà del 1995, però també gràcies al fet que la nostra feina com a periodistes és protegida pels més de 20.000 lectors que han decidit d'ajudar-nos voluntàriament.

Gràcies a ells podem oferir els nostres continguts en obert per a tothom. Ens ajudes tu també a ser més forts i arribar a més gent?
En aquesta pàgina trobaràs tots els avantatges d'ésser subscriptor de VilaWeb, a què tindràs accés a partir d'avui.