27.02.2017 - 19:49
Presenta dues terminals en el MWC: el Rock C30 i l’A2, el seu primer mòbil amb doble pantalla
BARCELONA, 27 (EUROPA PRESS)
La firma xinesa Hisense preveu duplicar les seves vendes a Espanya el 2017, aconseguint les 300.000 unitats, ha anunciat en el Mobile World Congress (MWC), on ha presentat dos nous terminals: un que destaca per la seva resistència als cops mantenint un disseny estilitzat (el Rock C30) i l’altre per ser el primer de la firma amb doble pantalla (l’A2).
Hisense té com a objectiu convertir-se en líder mundial en mòbils amb una estratègia d’ús i disseny a preus raonables, a més d’oferir pantalles de gran qualitat aprofitant la seva experiència com a fabricant de televisors.
Per aconseguir el lideratge, aquest 2017 incorpora millores en les seves càmeres, bateries amb més durada i tecnologia de càrrega ràpida, així com tecnologia intuïtiva per millorar l’experiència d’usuari.
La firma, que és un gegant dels electrodomèstics i l’electrònica de consum amb presència en més de 130 països, compta amb filial a Espanya des del 2008 –amb seu a València–, i va començar a vendre mòbils al país el 2013, ha explicat a Europa Press una portaveu.
Respecte als nous terminals, l’Hisense Rock C30 ofereix resistència a la pols, l’aigua i els cops amb un grossor inferior a 8 mil·límetres, així com un maquinari que el fa adequat per a fotografia i multimèdia.
L’A2 es caracteritza per una pantalla principal de 5,5 polzades més una posterior de tinta electrònica de 5,2 polzades i alta definició en blanc i negre (960×540 píxels) per llegir, la qual cosa unifica en un terminal l’opció de mòbil i d’e-book.
Unes altres de les novetats de la companyia és que incorpora el sensor de desbloqueig amb empremta dactilar en el lateral del dispositiu per guanyar espai per a la pantalla frontal i posterior de l’A2.