Mónica Oltra recomana a Isabel Díaz Ayuso que es pose al dia en geografia
Oltra recorda que Madrid és al centre geogràfic d’Espanya i que quedarà tancada de facto

Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
La vice-presidenta primera del Consell ha reiterat la necessitat de confinar perimetralment tots els territoris de l’estat durant la Setmana Santa i Pasqua per a evitar una quarta onada de covid.
Qui s’hi oposa amb més força és la presidenta de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, que diu que no tancarà els seus límits. “El que demanaria a qualsevol governant, també a la de Madrid, és que s’ubique. Que ubique quina és la seua responsabilitat i que també s’ubique geogràficament. Si la resta tanquen, com no agafen una perxa molt llarga, no podran eixir”, ha afirmat Oltra que ha afegit que ser el centre geogràfic d’Espanya té aquestes coses.
Mónica Oltra ha retret a Díaz Ayuso que cree falses expectatives en una societat que està molt cansada després d’un any de pandèmia.
El govern espanyol ha fet seua l’anomenada via valenciana que Ximo Puig va negociar amb els governs de Catalunya i les Illes. La setmana vinent es proposarà en el consell interterritorial de sanitat.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits