SOCIETAT > ESPORTSPOLICIA I JUSTÍCIA
El judici a Messi per frau fiscal es farà del 31 de maig al 3 de juny
El judici començarà el 31 de maig, tres dies després de la final de la Champions League

Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
El jugador del Barça Lionel Messi haurà de seure al banc dels acusats per tres delictes contra la hisenda pública, segons que acaba d’informar el Tribunal Superior de Justícia de Barcelona, els dies 31 de maig, 1, 2, i 3 de juny. Tres dies abans de l’inici es disputarà la final de la Champions League, que enguany es jugarà a Milà el 28 de maig.
Malgrat que la fiscalia només considera culpable de delicte el seu pare, Hisenda sí que acusa el futbolista, que s’haurà d’enfrontar a una demanda de 22 anys de presó i a una multa de 4,1 milions d’euros.
Tant la fiscalia i l’advocacia de l’estat, que representa els interessos de l’Agència Tributària Espanyola, consideren que va ser el pare de Messi que va idear l’entramat societari a l’estranger per tal de defraudar uns 4,2 milions d’euros en l’IRPF dels anys 2007, 2008 i 2009.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells .
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits