CIÈNCIA I TECNOLOGIA > L'INTERNAUTA
L’evolució digital de Catalunya Ràdio
Vicent Partal conversa amb Saül Gordillo, periodista i director de Catalunya Ràdio

Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
El món i la tecnologia han canviat molt d’ençà que l’Internauta va començar a Catalunya Ràdio de la mà de Jordi Vendrell. Durant els 22 anys d’emissió són molts els col·laboradors que hi han posat el seu gra de sorra, i un d’ells és Saül Gordillo, actual director de Catalunya Ràdio. És un internauta dels de la primera generació. La seva passió pel món de les xarxes socials l’ha intentat de traslladar a l’emissora nacional, que ha fet uns canvis per a fer un salt en el món digital.
–Podeu escoltar el programa en format mp3.
–També a través d’algunes ràdios locals i des de la Xarxa.
–Podeu descarregar el podcast de ‘L‘internauta‘ des de VilaWeb o l’iTunes.
–’L‘internauta‘ també s’emet pel Punt Avui TV, cada diumenge a les 21.30.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells .
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits