Les línies L9 i L10 no funcionen per una incidència que afecta les comunicacions internes del metro

  • TMB ha posat en marxa tres autobusos especials per fer aquests recorreguts

VilaWeb
Redacció
21.07.2016 - 08:34
El servei de metro a la L9 Nord (entre la Sagrera i Can Zam), L9 Sud (entre l’Aeroport T1 i la Zona Universitària) i la L10 (entre la Sagrera i Gorg) no funcionen aquest dijous al matí per una incidència tècnica que afecta les comunicacions de telefonia i ràdio interna d’aquestes tres línies automàtiques i que fa que no funcionin ni la megafonia ni la interfonia dels trens. Segons un comunicat de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), “aquestes transmissions permanents són necessàries per a la circulació segura dels trens i la comunicació entre els empleats”. Mentre el personal tècnic de Metro treballa en la resolució de la incidència, que ha començat a les cinc del matí, els trajectes de les línies 9 Nord, 9 Sud i 10 es realitzen amb serveis especials d’autobús.
A banda d’aquest servei alternatiu per carretera que s’ha habilitat des de primera hora del matí, TMB també recomana que es facin aquests trajectes amb altres línies de metro, altres xarxes ferroviàries del sistema integrat, així com els autobusos regulars.

Segons la companyia de transports barcelonina, “la incidència s’està comunicant als usuaris mitjançant megafonia, indicadors lluminosos, empleats situats a les estacions, el web de TMB, el Centre d’Informació TransMet i les xarxes socials”.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any