La NASA mostra com entrenen els astronautes en un vídeo de realitat virtual
Els astronautes entrenen en una piscina per a futures missions a l'Estació Internacional Espacial

Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
L’agència espacial nord-americana, NASA, ha publicat un vídeo en el qual es mostra com els astronautes entrenen per caminar a l’espai per futures missions a l’Estació Espacial Internacional. Les imatges estan enregistrades en 360 graus i permeten a l’espectador una immersió total en l’entrenament: dins d’una piscina del Neutral Buoyancy Laboratory (NBL) de Houston (Texas).
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells .
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits