
Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
D’ençà de l’1-O, l’ex-primer ministre francès Manuel Valls s’ha convertit en un dels grans defensors de la unitat d’Espanya i la política repressiva del govern espanyol. En declaracions al programa de televisió espanyol ‘Espejo público’ va assegurar que la independència de Catalunya era impossible en el context europeu. I va afegir: ‘No hi va haver morts, només ferits. No va ser una resposta autoritària [per part de l’estat espanyol].’
Ahir l’ex-primer ministre va tornar a piular sobre Catalunya. ‘Hem de donar suport a la resposta de l’estat democràtic d’Espanya.’ Tanmateix, les seves paraules han tingut una interpel·lació inesperada: Giovanna Valls, la seva germana, que viu al barri barceloní d’Horta. ‘Per Déu, prou! Per l’avi Magí! No és democràtic, ni ho és el 155. Des de quan s’ha vist una cosa tan bèstia com la de fer cessar les llibertats’, li ha contestat.
Més tard, Valls ha tornat a piular sobre Catalunya, però sense respondre a la seva germana. ‘Per Catalunya, per Espanya, per Europa; respecte a la constitució i diàleg. Respecte per a tothom, eleccions a Catalunya i unitat a Espanya’, ha escrit.
Per #Catalunya.Para #España.Pour l'#Europe.Respect de la Constitution,dialogue & respect de chacun,élections en Catalogne,unité de l'Espagne
— Manuel Valls (@manuelvalls) October 22, 2017
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells .
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits