“La Fonoteca de Cobla és un projecte que fem amb molta il·lusió. Treballem amb material desconegut i, al mateix temps, nou per a nosaltres”

VilaWeb
20.12.2019 - 06:00

Passió per la música en majúscules. I, especialment, per la música per a cobla. En Joaquim Burjachs (president de l’Associació Cultural Sibemoll i de la Cobla Ciutat de Girona, guanyadora del Premi Arç Cooperativa a l’Activitat als III Premis Antoni Carné) és d’aquelles persones que, conversant amb ell una estona, aconsegueix transmetre’t la seva estima per allò que fa.

Amb només set anys, va iniciar-se al món de la música tocant el bombardí, l’helicó, la tuba i el fiscorn a la Banda-Cobla del Col·legi Santa Maria de Blanes. El seu talent i perseverança van portar-lo a entrar a la Cobla Ciutat de Girona l’any 1996, on actualment exerceix de president. L’any 2003, a més, ampliaria l’activitat de la Cobla fundant l’Associació Cultural Sibemoll, dedicada a la recerca i divulgació de la música per a cobla.

Llegeix l’entrevista sencera a Tornaveu fent clic aquí.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor