
Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
Després de rebre el Premi Ovidi Montllor al millor disc de rock, Mox presenta ‘Tuactes i Rebomboris’ aquest vespre a les 19 al Teatre Micalet. Es tracta d’una única actuació a València, amb la que volen ensenyar la seva barreja de rock amb estils musicals populars com el cant de batre, la tarantel·la o la dansà.
Mox van llençar el seu primer disc ‘Palifonies’ el 2013. Era un àlbum autoeditat que ja apuntava maneres: també fusionaven música popular amb el seu particular estil. Però ‘Tuactes i rebomboris’, editat per Mésdemil, va un pas més enllà. Conté vuit cançons pròpies, dues amb la col·laboració de Pep Gimeno ‘Botifarra’. Un d’elles, ‘Si el poguera partir – Cant de batre’, també va rebre l’Ovidi Montllor a la millor cançó.
S'ha afegit la noticia a Favorits