Joel Díaz denuncia que el ‘Zona Franca’ ha perdut un patrocini per una campanya espanyolista

  • L'espanyolisme aconsegueix que la marca de cervesa El Águila retiri la nevera amb la seva imatge del plató del programa

VilaWeb
Redacció
24.01.2023 - 10:50
Actualització: 24.01.2023 - 11:06

El programa Zona Franca de TV3 continua en el punt de mira de l’espanyolisme, que ara ha aconseguit que la marca de cervesa El Águila li retiri un patrocini. De fet, en l’emissió d’ahir, ja no va aparèixer la nevera de la cervesera al plató. “Enhorabona per la feinada a tots els implicats en la campanya, des dels anònims d’ICV als de Ciutadans i Vox. Visca les lluites compartides”, ha piulat el presentador Joel Díaz.

La campanya espanyolista, que va comptar amb el suport de membres destacats de Ciutadans i Vox, va començar aquest cap de setmana i va ser amplificada pel portal el Triangle. Els usuaris reclamaven a la marca que retirés el suport al programa perquè “insulta a Espanya”. El motiu? Cada emissió comença amb el missatge: “Bona Espanya i puta nit”.

De totes maneres, molts usuaris espanyolistes, entre els quals l’eurodiputat Jordi Cañas, van manipular les paraules de Joel Díaz per tal de dir que cada programa arranca al crit de “bona nit i puta Espanya”. D’altra banda, després d’assabentar-se de la retirada del patrocini, el dirigent de Ciutadans ho ha celebrat. “Bon dia i visca Espanya!”, ha afegit. Més enllà de Vox i Ciutadans, alguns dirigents socialistes, com ara Eva Granados i Ernest Suñé, també han donat suport a la campanya.

Anteriorment, l’espanyolisme ja havia assenyalat el Zona Franca a la sessió de control de la CCMA del Parlament de Catalunya, on van reclamar explicacions a la presidenta de l’ens, Rosa Romà, i el director de TV3, Sigfrid Gras, pel contingut del programa.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any