
Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
El govern del Kurdistan iraquià ha aprovat de convocar un referèndum d’independència de l’Irac enguany, segons el mitjà kurd Rudaw. Avui s’han reunit a Pirmam els dirigents dels dos principals partits del Kurdistan iraquià –la Unió Patriòtica del Kurdistan (UPK) i el Partit Democràtic del Kurdistan (PDK)– per parlar-ne.
El Kurdistan iraquià, al nord del país, és una regió autònoma i independent de facto des de la guerra de l’Irac del 1991. Té exèrcit propi –els peixmergues– i és una de les quatre regions històriques del Kurdistan juntament amb Rojava, al sud-est de Turquia i al nord-oest de l’Iran.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells .
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits