Expert en disseny i màrqueting, Hubert Graf ha dedicat la major part de la seva carrera a ajudar grans empreses a transformar els seus negocis d’una forma innovadora. El dissenyador i empresari d’arrels alemanyes ha treballat per tot el món dissenyant anuncis per a marques reconegudes com Swissair, Aston Martin, The Economist o JP Morgan. Més de 30 anys d’experiència en el sector que Graf ha volgut plasmar a ‘In Celebration of Print. Advertising That Stays Fresh’, un resum de la seva filosofia de treball on es mostren moltes de les campanyes publicitàries que va desenvolupar com a director creatiu a Madison Avenue Doyle Graf Mabley, la primera agència de Nova York especialitzada en aquests tipus de serveis. Aprofitant que viu a cavall entre Tortosa i Arnes, i que segueix al capdavant de la seva empresa, a Surtdecasa hem parlat amb ell.

Llegir tota l’entrevista aquí

Penseu amb llibertat, siguem crítics

El poder prova d'amagar la gravetat de la crisi amb crides a no apartar-se de la línia oficial, a no parlar 'd'allò que ara no toca'. VilaWeb no ho farà. No renunciarem ni un segon al pensament lliure, a parlar amb plena llibertat i a continuar essent crítics.

Ajudeu-nos a continuar essent la veu que el país necessita. Feu-vos subscriptors de VilaWeb.

Vicent Partal
Director de VilaWeb