Hubert Graf: ‘L’important no és l’objecte, sinó què significa per qui el compra’

VilaWeb

Redacció

19.12.2019 - 09:17
Actualització: 19.12.2019 - 09:19

Expert en disseny i màrqueting, Hubert Graf ha dedicat la major part de la seva carrera a ajudar grans empreses a transformar els seus negocis d’una forma innovadora. El dissenyador i empresari d’arrels alemanyes ha treballat per tot el món dissenyant anuncis per a marques reconegudes com Swissair, Aston Martin, The Economist o JP Morgan. Més de 30 anys d’experiència en el sector que Graf ha volgut plasmar a ‘In Celebration of Print. Advertising That Stays Fresh’, un resum de la seva filosofia de treball on es mostren moltes de les campanyes publicitàries que va desenvolupar com a director creatiu a Madison Avenue Doyle Graf Mabley, la primera agència de Nova York especialitzada en aquests tipus de serveis. Aprofitant que viu a cavall entre Tortosa i Arnes, i que segueix al capdavant de la seva empresa, a Surtdecasa hem parlat amb ell.

Llegir tota l’entrevista aquí

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem