Expert en disseny i màrqueting, Hubert Graf ha dedicat la major part de la seva carrera a ajudar grans empreses a transformar els seus negocis d’una forma innovadora. El dissenyador i empresari d’arrels alemanyes ha treballat per tot el món dissenyant anuncis per a marques reconegudes com Swissair, Aston Martin, The Economist o JP Morgan. Més de 30 anys d’experiència en el sector que Graf ha volgut plasmar a ‘In Celebration of Print. Advertising That Stays Fresh’, un resum de la seva filosofia de treball on es mostren moltes de les campanyes publicitàries que va desenvolupar com a director creatiu a Madison Avenue Doyle Graf Mabley, la primera agència de Nova York especialitzada en aquests tipus de serveis. Aprofitant que viu a cavall entre Tortosa i Arnes, i que segueix al capdavant de la seva empresa, a Surtdecasa hem parlat amb ell.

Llegir tota l’entrevista aquí

Per a VilaWeb el vostre suport ho és tot

Sostenir un esforç editorial del nivell i el compromís de VilaWeb, únicament amb la publicitat, és molt difícil. Per això necessitem encara molts subscriptors nous per a allunyar qualsevol ombra de dificultats per al diari. Per a vosaltres aquest és un esforç petit, però creieu-nos quan us diem que per a nosaltres el vostre suport ho és tot.

Podeu fer-vos subscriptors de VilaWeb en aquesta pàgina.

Vicent Partal
Director de VilaWeb