
Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
La nova portaveu del govern, Meritxell Budó, ha anunciat que es ‘revisarà l’actuació’ dels Mossos d’Esquadra sobre la retirada de llaços grocs a diverses escoles. En la conferència de premsa posterior al Consell Executiu, ha defensat que ‘només es van detectar problemes’ en set dels 2.600 centres educatius de Catalunya. Per a revisar l’actuació es parlarà amb la direcció dels centres educatius en qüestió i ‘se seguiran els procediments dels Mossos que estan establerts’.
La CGT de Lleida ofereix les seves cartelleres als centres educatius per a penjar llaços grocs
A més, en l’estrena com a portaveu del govern ha reivindicat a Jordi Turull com el conseller legítim. ‘Qui hauria d’estar aquí és el conseller legítim, Jordi Turull, que aquest dissabte va fer un any que va ser empresonat, com la resta de presos’, ha lamentat.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits