Els Estats Units investiguen un accident del dron de Facebook

  • L'aparell hauria de mantenir-se a l'aire 90 dies seguits

VilaWeb
22.11.2016 - 22:00

La Junta Nacional de Seguretat del Transport (NTSB) dels Estats Units investiga un accident ocorregut el mes de juny passat i que afecta un dels drons de Facebook, Aquila, quan va patir una fallada estructural en el moment en què es disposava a aterrar.

Segons recull Bloomberg, la fallada estructural es va produir durant el primer vol de prova de l’avió, el 28 de juny. La NTSB va iniciar una investigació a fons sobre el succés, que va qualificar d’accident, cosa que significa que va acabar amb danys importants.

El dron de Facebook, Aquila, va ser creat amb el propòsit de portar internet a comunitats remotes i hauria de ser capaç de mantenir-se a l’aire fins a un total de 90 dies seguits. Des de l’aire transmet un senyal de ràdio de 60 milles.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor