Els treballadors del metro mantenen la vaga durant el Mobile World Congress després de la reunió amb Colau

  • Els representants de la plantilla valoren positivament la intervenció de la batllessa, però lamenten que 'arriba tard'

VilaWeb
19.02.2016 - 18:52
Actualització: 21.02.2016 - 15:13

El portaveu del comitè de vaga de metro de Barcelona, Óscar Sánchez, ha confirmat que els treballadors mantenen l’aturada pels dies 22 i 24 de febrer, coincidint amb el Mobile World Congress, després de la reunió que la batllessa de la capital catalana, Ada Colau, ha convocat aquest migdia per desblocar el conflicte laboral.

En una conferència de premsa, Sánchez ha valorat positivament la implicació de Colau, però ha lamentat que ‘arriba tard’, ja que ara no hi ha temps material per reunir una nova assemblea que desconvoqui la vaga. Així mateix, ha mostrat la disposició dels treballadors ha negociar, però ha reclamat que l’empresa posi una nova oferta ‘sobre la taula’.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor