El Prat llança una campanya per fomentar l’autoexploració en la prevenció del càncer de mama

  • L'Ajuntament del Prat de Llobregat (Barcelona) ha llançat una campanya per sensibilitzar sobre la importància de l'autoexploració mamària en la prevenció del càncer de mama que, sota el lema 'Toca-te-les', mostra la imatge de persones que es palpen els pits.

VilaWeb
Redacció
13.10.2017 - 12:31

EL PRAT DE LLOBREGAT (BARCELONA), 13 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament del Prat de Llobregat (Barcelona) ha llançat una campanya per sensibilitzar sobre la importància de l’autoexploració mamària en la prevenció del càncer de mama que, sota el lema ‘Toca-te-les’, mostra la imatge de persones que es palpen els pits.

La campanya compta amb la col·laboració de la fotògrafa i artista local Nuria Oreja que ha fotografiat més d’un centenar de persones, majoritàriament dones, amb el tors nu mentre s’exploren els pits, segons ha informat l’Ajuntament aquest divendres en un comunicat.

La iniciativa vol incidir en la necessitat de l’autoexploració mamària i del coneixement del propi cos, com a forma de cura de la salut, i remarca que també cal seguir les recomanacions mèdiques, els protocols i proves diagnòstiques establerts per a la detecció precoç del càncer de mama.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any