El nou bisbe de Lleida es compromet a estudiar a fons el litigi per l’art de la Franja i a evitar enfrontaments
Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
Lleida (ACN).- Primera visita del nou bisbe de Lleida a la ciutat. Salvador Giménez Valls va aterrar aquest divendres a l’aeroport de Lleida-Alguaire des de Menorca i aquest dissabte ha fet les primeres declaracions davant els mitjans de comunicació. És coneixedor del litigi entre els bisbats de Lleida i Montsó per les obres d’art de la Franja i ha dit que estudiarà a fons la problemàtica. Mons Giménez Valls ha assegurat que ni el fins ara bisbe Joan Piris ni el nunci ni el Vaticà li han donat cap indicació al respecte. S’ha compromès a parlar amb tothom i a evitar enfrontaments. El nou bisbe de Lleida es marca com un dels principals objectius renovar el bisbat i trobar joves que vulguin convertir-se en mossens.
S'ha afegit la noticia a Favorits