El BCN Drone Center de Moià, base operativa per a proves reconeguda per l’Agència Espacial Europea
El BCN Drone Center de Moià (Barcelona) s'ha convertit en base operativa per a proves de drons reconeguda per l'Agència Espacial Europea després d'un acord entre les dues entitats i la Generalitat per impulsar aquest centre com a referent, ha informat el Govern en un comunicat.
Aquest text és un servei de l'agència Europa Press. VilaWeb no ha intervingut ni en la selecció, ni en la redacció, ni en el contingut de la notícia.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
BARCELONA, 15 (EUROPA PRESS)
El BCN Drone Center de Moià (Barcelona) s’ha convertit en base operativa per a proves de drons reconeguda per l’Agència Espacial Europea després d’un acord entre les dues entitats i la Generalitat per impulsar aquest centre com a referent, ha informat el Govern en un comunicat.
Es tracta d’un dels deu centres de proves de drons de tipus civil de tot el món i s’ha consolidat, després de tres anys de funcionament, com un centre de prestigi dins del sector, ja que des de l’obertura han utilitzat aquesta infraestructura professionals de més de 60 països.
“Catalunya ja és un aeroport de connexió tecnològic mundial generador de competitivitat i riquesa, i aquest és el potencial que hem d’aprofitar i potenciar per oferir serveis públics de qualitat, generar oportunitats professionals, ser respectuosos amb el medi ambient i promoure l’economia digital”, ha destacat la consellera de presidència, Neus Munté.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells .
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits