Eivissa multa dos habitatges turístics il·legals amb 500.000 euros

  • Les denúncies es van presentar de manera anònima l’estiu passat

VilaWeb
18.05.2025 - 16:25
Actualització: 18.05.2025 - 18:14

L’Ajuntament d’Eivissa ha multat dos habitatges inspeccionats a final de la temporada de l’any passat amb 217.900 euros i 286.800 euros per lloguer turístic il·legal. Un, situat a l’avinguda de Pere Matutes Noguera, i l’altre, al carrer d’Astúries, al barri de Figueretes.

Les denúncies es van presentar anònimament per la línia verda a final d’agost i ara els tècnics han començat el procediment sancionador. 

Totes dues sancions se sumen a les anunciades l’estiu passat quan es va iniciar aquesta via per a denunciar il·legalitats al Departament d’Urbanisme. A més, el govern ha traslladat a l’ajuntament l’acta de les inspeccions fetes el desembre a sis promocions d’Habitatge de Protecció Oficial (HPO) en què s’havien identificat lloguers irregulars.

 

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor