TV3 estrenarà dijous vinent el nou programa ‘Joc de cartes’, un concurs en què competiran diversos restaurants de tot Catalunya. A cada programa de ‘Joc de cartes’ concursaran quatre restaurants amb un mateix tipus de cuina i d’una zona determinada que s’enfrontaran entre si. L’aspirant guanyador s’emportarà un premi de 5.000 euros per invertir en el seu local. La presentació del programa ha tingut lloc aquest dimarts a l’Auditori de TV3 on han assistit Vicent Sanchis, el director de TV3; Oscar Nogueira, el director del programa; Carles Torras, el director de continguts de Magnolia TV i Marc Ribas, el cuiner i presentador del nou programa.

Després de la projecció del primer capítol, Vicent Sanchis ha destacat que aquest programa és una aposta molt arriscada, però els professionals han fet que el programa sigui lleuger i magnífic. El director del programa, Òscar Nogueira, ha dit que és un pas endavant en l’entreteniment que es fa en TV3. També ha enumerat tres punts importants en les fases del desenvolupament del programa. En primer lloc, ha anomenat el càsting en el que es varen presentar més de 900 restaurants i finalment hi han participat 52. En segon lloc, ha explicat que el rodatge i l’edició del programa ha estat una feina excel·lent del realitzador, amb uns plans i unes músiques molt treballades. I en tercer lloc el tractament del contingut, que barreja aspectes propis del ‘reality’ ‘però amb mesura’.

Carles Torras, de Magnolia TV, ha explicat que aquesta edició toca les emocions, no és purament un programa gastronòmic, és una competició entre projectes de vida. ‘Tot s’intueix, però res esclata, és molt interessant veure com es construeix el relat. De fet, estem molt contents amb el resultat’, ha conclòs.

Ajudeu VilaWeb, fent-vos subscriptors

Si podeu llegir VilaWeb és perquè milers de persones en són subscriptors i fan possible que la feina de la redacció arribe a les vostres pantalles.

Vosaltres podeu unir-vos-hi també i fer, amb el vostre compromís, que aquest diari siga més lliure i independent encara. Perquè és molt difícil de sostenir un esforç editorial del nivell de VilaWeb, únicament amb la publicitat.

Vicent Partal
Director de VilaWeb