Dilluns els alumnes nord-catalans començaran les classes a les 10 en record del professor d’Arràs

  • A les 14.00 es farà un minut de silenci en homenatge a Dominique Bernard, el professor mort ahir a Arràs en un atemptat

VilaWeb
Arnau Lleonart
14.10.2023 - 17:16
Actualització: 14.10.2023 - 18:02
Això és una prova de lectura dels articles de Vilaweb amb veu sintètica, que ben aviat serà a disposició dels subscriptors del diari. Subscriviu-vos-hi ací. Si trobeu algun problema, escriviu-nos a suport@vilaweb.cat.

El Ministeri d’Educació francès ha anul·lat les classes entre les 8.00 i les 10.00 de dilluns per homenatjar Dominique Bernard, el professor mort ahir amb arma blanca en un institut d’Arràs. En compte dels continguts lectius habituals es deixarà temps per a l’intercanvi tant humà com pedagògic en relació amb l’atac. Tot i que no hi haurà activitat lectiva, els centres estaran oberts per a acollir els alumnes que no puguin esperar a casa fins a les 10.00.

A banda, també es farà un minut de silenci a les 14.00. “A primària, aquest temps d’homenatge i recolliment es podrà fer d’unes altres maneres tenint en compte l’edat dels alumnes”, va precisar el ministre, Gabriel Attal.

Arran de l’atemptat, hi ha deu persones en custòdia policíaca, entre les quals el jove atacant. A més, el govern francès ha elevat l’alerta antiterrorista al màxim i ha desplegat set mil soldats per patrullar els carrers.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any