
Per: ACN


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
Els Mossos d’Esquadra van detenir ahir una persona, cap a les nou de la nit, en les mobilitzacions a Barcelona contra el judici de l’1-O. Segons que ha explicat el cos policíac, el van detenir perquè l’individu va agredir un agent. Probablement li atribuiran un delicte d’atemptat a agent de l’autoritat. L’agressió va ser a la Rambla, a l’altura del mercat de la Boqueria. Durant les manifestacions van llançar ous i pintura a algunes seus institucionals, com ara la Fiscalia Superior de Catalunya, el Departament d’Interior o el mateix Palau de la Generalitat.
Els CDR, Arran i Endavant han denunciat que la detenció es va fer quan les protestes ja s’havien acabat. És per això que han convocat una concentració de suport a les 10.00 a la Ciutat de la Justícia de Barcelona i l’Hospitalet de Llobregat. També han demanat la dimissió del conseller de l’Interior, Miquel Buch.
⭕️ATENCIÓ!
👉Ahir els @mossos detenien un jove del barri quan ja havia acabat tot sense motiu, segurament per justificar la seva miserable actuació.
👉Convoquem a tothom per donar-li suport!
🕙10:00h
📍Ciutat de la Injustícia#Joacuso a un @govern que reprimeix #BuchDimissió— CDR de Sant Antoni (@CDR_SantAntoni) February 2, 2019
[ATENCIÓ] Mossos de paisà i Brimo tenen una persona retinguda al Pla de la Boqueria. Han anat a per ell un cop la gent ja marxava cap a casa.
Prou repressió a les independentistes!#AlcemNos pic.twitter.com/vyIGUj44JX— Endavant Ciutat Vella (@endavantcv) February 1, 2019
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits